Ai carte, ai parte!

Ai carte, ai parte!

miercuri, 18 aprilie 2012

Esti Lumea mea de Mister!

Știi... ne-am întâlnit
când umblam desculță prin suflet,
dorind să mă iert...
încercam ca o noapte de mister 
să trec peste zi mai departe;
o iubire dincolo de cuvinte mă inundă când...
când la miez de noapte
simt sărutul dat de șoapta sufletului
îl simți? 
cu gândul rupi fragmente din cer,
deschizând Porţile Raiului,
când vorbele... când vorbele curg 
curg râuri prin mătasea foșnind în zori.
Iubind, pictezi dorinţe
prin vise mă pitești
când sufletul vorbește cu cerul
desenezi curcubeul ce şterge din inimă
amprente false de iubire.
de pleacă iubirea, plânge …
dar râde…râde cu patimă când iarăși apare,
arzând visul în palma destinului schimbat
marea …Marea este gigantica lacrimă
de suspine şi speranţe  ce apar
şi nu mai dispar din Cartea Iubirii
cu număr impar!











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu