Ai carte, ai parte!

Ai carte, ai parte!

miercuri, 18 aprilie 2012

Nu-mi Pasă!


de Lilit
Nu-mi pasă
Că nu eşti în noaptea magică de Crăciun
şi în mine se topeşte un chin crud.
Nu eşti să-mi vorbeşti despre iubire
dar laşitatea urlă în tine
peste fire
Urlă ca un lup flămând şi împlinit,
căutând ca pradă uşoară
un lupan neînplinit.

Nu-mi pasă
Că nu-ţi simt mâinile fierbinţi pe trupul meu,
ieşindu-mi din minţi.
Ştiu că nu se-aştern ninsori de gânduri
peste clipe ce dor
şi magice rânduri.




Nu-mi pasă
Să ştiu că nu eşti lângă mine
pentru că amicii ţi-au adus
un frumos şi fierbinte stripteus
Ce dansează pentru tine
(noapte de noapte)
într-un bar din NY
Richmond Hil!

Nu-mi pasă
că eşti un mincinos,
un laş şi un fricos.
Cu toate astea aş putea să te iubesc. Să mă iubeşti!
Din mine ... în tine ... în fiecare zi şi noapte
până ne săturăm de dragostea asta.
Dar ştiu... Eu te iubesc de mor! Nu-mi pasă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu