Ai carte, ai parte!

Ai carte, ai parte!

sâmbătă, 3 mai 2014

Să nu mă minți


Să nu mă minţi… Că nu te mint
Plin de patimi vreau să te-alint.
Iubirea valsează cu noi
Din scum ne-nnălţăm amândoi.
Amândoi prin ploi divine
Zburăm prin plânsul ruine
Ţinem iubirea în palme
Culcuş în suflete calme.

Chiar de mă minţi… eu nu te cred
In ochii tăi eu mă încred
Noaptea ne urcă la stele
Zăpezi  arzând  curg din ele

Un înger pe umăr de nor
Prinde iubirea... şi mult dor
Timpul vinde vieţii clipa
 Frânge tăcerii aripa.

Să nu mă minţi… că nu te cred !
            
         *****
Mulţumesc, dl. Pavel Coruţ
pentru frumoasele versuri ce m-au inspirat!!

Ploua cu vise peste noi
Şi fulgerau străvechi dorinţi,
Tuna ca-n vremea de apoi:
Să nu te mint, să nu mă minţi...
          catren de Pavel Coruţ

copyright © Liliana Tirel
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu