Ai carte, ai parte!

Ai carte, ai parte!

sâmbătă, 3 mai 2014

Sunt pasărea albastră

 copyright © Liliana Tirel
Sunt pasărea albastră
prizonieră în colivia de aur...e inima ta ...
încerc să zbor, dar gândul tău
mă sechestrează,
mă-nvăluie în perdeaua de ceață pe alții,
 împiedicând să mă aibă.

Sunt pasărea albastră ce lațul înfruntă
zborul lumii mele mă atrage din noaptea de patimi

dorință mistuitoare, colivie în flăcări topită
când toți dorm, cad ... mă ridic ... vreau să scap din tine.
     
*****
Pasărea albastră
captivă în inima ta... veșnic a ta
înalță trilul spre clipe de magie
două inimi în patimi fără saț se prind.

Vor să rupă lanțul
lupta-i de Sisif ... clipa o inundă,
mirosind a crin,

zborul nopții libertatea poartă prin timp

Muzica: Era -- Wind Love
Pictura: Svetlana Valueva

                                



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu