Ai carte, ai parte!

Ai carte, ai parte!

miercuri, 9 iulie 2014

Sunt picătura unui ocean de lumină

Curge timpul. Înainte să mă nasc, 
sufletul mă poartă pe-o rază de lumină.

Găsesc drumul ... e albastru…plutesc

plutesc pe-aripi de înger ce picură miere 
trupul dispare în timpul din timp; 
singurătatea mă-nfioară în viitorul devenit prezent

deschisă-i poarta; vibrează o lumină: 
bucurie să aduci, zice!… armonie într-o inimă comună!

am ales…mă-nfășor în brațe de mamă, 
m-a cuprins Măicuța Geea când… 
când ziua se-neca în noapte și timpul curgea…
curgea ca un râu agățat de Sfinx
florile îmi sunt pat,
cu stele mă-nvelesc și
petalele îmi sunt evantai cu miresme îmbietoare;

mă scald în oceanul iubirii - ocean de visări...
mă iert…mă accept așa cum sunt

am aripi de lumină…mă poartă într-un Eu atemporal,
într-un rai unde dragostea te-mbată;
am găsit Raiul …doar muzica se mai aude.

Sunt iertarea…sunt picătura unui ocean de lumină.

copyright©2014Lilit

                                            

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu